Ambassadeurs
Iedereen die Haarwensen steunt mag zich een ambassadeur noemen. Of je je nu als vrijwilliger inzet, actie voert, of haar afknipt. Iedere bijdrage helpt ons mee ons doel te realiseren, kinderen die geen haar hebben weer zelfvertrouwen geven.
Ook zijn er een paar bekende Nederlanders die hun kennis en netwerk belangeloos voor Haarwensen inzetten.
Als 15-jarige doet John Beerens al zijn eerste ervaring in de kappersbranche op door te werking in verschillende salons.Hard werken, veel leren en op een positieve manier met mensen omgaan, zijn de drie dingen die ervoor zorgen dat de kapperswereld hem een succesvolle toekomst kan brengen.
Als jonge ondernemer opent John op 22-jarige leeftijd zijn eigen Haarstudio in Tilburg, John Beerens Haarstudio. Veel trainingsuren leiden ertoe dat John zich in 1993 Nederlands Kampioen mag noemen in zijn vakgebied.
Ook is John bekend van John Beerens’ Salon Takeover. Met ruim 450.000 kijkers was John Beerens’ Salon Takeover één van de best bekeken programma’s op RTL5!
Momenteel is John, als ondernemer, erg druk bezig met het uitbreiden van zijn Beautywebshop www.JohnBeerens.com – Delivering Beauty. Exclusiviteit en innovatie staan voorop. Doel is dé beautywebshop van Nederland te worden en hij is al aardig op weg!
Met mijn achtergrond is de link naar Stichting Haarwensen snel gemaakt. Ik vind het een kleine moeite om mensen te helpen en zet me hier dan ook graag voor in. Zeker als het gaat om kinderen. Kinderen moeten gewoon voluit kind kunnen zijn. Als kinderen ernstig ziek zijn, is dat al verschrikkelijk, maar als ze dan ook nog hun zelfvertrouwen en uitstraling verliezen en zich niet meer zichzelf voelen is dat helemaal onmenselijk. Stichting Haarwensen helpt en tovert een lach op het gezicht van deze kinderen. Ik ben er trots op dat ik hier ook mijn steentje aan bij mag dragen.
Met o.a. 27 jaar ervaring in de kappersbranche en 11 TV-seizoenen het RTL4 metamorfoseprogramma Looking Good, weet Mariëlle Bastiaansen als geen ander hoe belangrijk haar kan zijn voor iemands zelfvertrouwen en uitstraling. En dat is precies ook de reden waarom ze zich als ambassadrice graag wil inzetten voor Haarwensen. "Kinderen die ernstig ziek zijn is al hartverscheurend, maar als ze door hun ziekte ook kaal worden en er dus ook ziek uit gaan zien is dat voor een kind helemaal verschrikkelijk. Met een mooie volle haardos kunnen ze weer zo normaal mogelijk als kind spelen en leven, zonder dat ze door iedereen als patientje worden aangezien." De Nijmeegse Vierdaagse in 2012 was Mariëlles eerste officiële actie, maar liefst vier keer 40 kilometer heeft ze afgelegd om daarmee aandacht te vragen voor Haarwensen. En met succes; Mariëlle is in het KRO TV-programma Het Gevoel van de Vierdaagse in bijna alle uitzendingen te zien geweest! Daarnaast heeft ze ook nog een behoorlijk bedrag bij elkaar gelopen. Wij zijn er trots op om onze ambassadrice aan jullie voor te mogen stellen!